Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Reklamacja:
1. Na reklamacje towaru masz 1 rok.
2. Reklamację prosimy zgłaszać pod adresem bok@maajo.pl w tytule REKLAMACJA nr zamówienia
3. Zgłaszany produkt musi być kompletny, czyli posiadać wszystkie części oraz opakowanie.
4. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni.
5. Kolejne 14 dni od powiadomienia Cię o decyzji mamy na wprowadzenie jej w życie.
Zwrot:
1. Napisz do nas maila bok@maajo.pl w tytule ZWROT nr zamówienia
2. Zgłaszany produkt musi być kompletny, czyli posiadać wszystkie części oraz opakowanie.
3. Gdy przyjmiemy zgłoszenie o zwrocie wyślemy maila zwrotnego z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu.
4. Po otrzymaniu od nas maila zwrotnego należy wysłać zwrot wybranym sposobem i go opłacić.
5. Zwroty prosimy wysyłać na podany adres: ul. Wąska 7B, 55-010 Radwanice.
6. Po otrzymaniu towaru zwracanego, Klient otrzymuje zwrot pieniędzy na konto bankowe podane w zamówieniu.
